المپیاد کامپیوتر

ترکیبیات,برنامه نویسی,گراف,الگوریتم , و کلا کامپیوتر

المپیاد کامپیوتر

ترکیبیات,برنامه نویسی,گراف,الگوریتم , و کلا کامپیوتر

المپیاد کامپیوتر

نمونه سوالات برای مرحله 3

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳ ق.ظ

سلام.امروز نمونه سوالات مرحله 3 رو براتون حاضر کردم:

آزمون های استاد عزیزم جناب گوهرشادی:

دانلود آزمون اول همراه با فایل پاسخ سوالات و کدها

دانلود آزمون دوم همراه با فایل پاسخ سوالات و کدها

دانلود آزمون سوم همراه با فایل پاسخ سوالات و کدها

آزمون های جی پک:

توی فایل زیر آزمون های مرحله ی 3 جی پک که همون ششمین ، دهمین ، سیزدهمین ، هفدهمین و  بیست و ششمین آزمون ها میشه رو شامل میشه.

دانلود آزمون های جی پک

آزمون های آریا:

دانلود آزمون اول و دوم آریا همراه با فایل پاسخ سوالات و کدها(یکیشون جواب نداره)

اگر شد فایل های بیشتری بعدا اضافه می کنم.

تا این جا شد ده تا سوال . برید حال کنید.

جمع آوری سوالات : rivalry.blog.ir

گذاشتن فایل های زیپ بدون ذکر نام منبع شرعا(:پی) حرام بوده  و من (:دی) راضی نیستم.(سوت سوت سوت!!!)

نظرات (۳)

عالی و مفید بود...ممنون...:دی
پاسخ:
خواهش میکنم.
وظیفست.
D:
خیلی ممنون
بسیار مفید
جواب سوالای جی پک رو دارین؟
می دونین از کجا میشه گیر آورد؟؟
پاسخ:
نه ندارم. ولی دارم درست می کنم. کی تموم بشه باخداست. توی اینکار با آقای جهان آرا هم صحبت می کنم. مطمئنم می تونه کمک شایانی به ما کنه.D:
  • سپهر محمدی
  • من خودم زیاد دنبال کامپایلر آنلاین نرفتم ولی میدونم وجود داره .با یه سرچ تو گوگل شاید پیدا کنید.
    در مورد حلی نت باید بگم نه من شرکت نکردم.حلی نت تیم دونفره می خواست ولی من هیچ کسی رو پیدا نکردم که هم سطح خودم باشه.چون تو مدرسه ای که من درس میخونم٬فقط من تو مدرسه هستم که از دوم راهنمایی برنامه نویسی میکنم.بقیه تازه الان دارن For یاد میگیرن...(البته دو نفر دیگه هم بودن که هم سطح من بودن که اونا دوتایی باهم رفتن حلی نت)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی