المپیاد کامپیوتر

ترکیبیات,برنامه نویسی,گراف,الگوریتم , و کلا کامپیوتر

المپیاد کامپیوتر

ترکیبیات,برنامه نویسی,گراف,الگوریتم , و کلا کامپیوتر

المپیاد کامپیوتر

آپدیت شد.1391/11/30

سلام

همین طور که می دونید دیروز مسابقه برنامه نویسی بیان برگذار شد.

استادان من هم جناب آقای محمد مهدی جهان آرا و امیر گوهرشادی توی این مسابقات شرکت کرده بودند.

برای تشکر از زحماتی که کشیدند و وقتی که برای من گذاشتند این عکس ها رو جدا کردم .

عکس ها در ادامه مطلب

D :D :D:

گوهرشادی و جهان آرا

جهان آرا

گوهرشادی

جهان آرا

جهان آرا

جهان آرا

جهان آرا

جهان آرا

جهان آرا

جهان آرا

  • موافقین ۵ مخالفین ۲
  • ۹۱/۱۱/۲۹
  • ۵۹۴۵ نمایش
  • محمدصادق دهقان نیری

مسابقه برنامه نویسی بیان

نظرات (۹)

faghat soltan jahan :)
پاسخ:
بله فقط جهان 
صادق همین کارو می خواستم انجام بدم!!
من یک عکس دیگه هم دارم قبل از امتحان!!
توی CF هست برو ببین:http://codeforces.com/blog/entry/6706
اون عکس هایی که از بالا گرفتن!خودت جهانو پیدا کن!!!
پاسخ:
اضافه می شود ممنون
جدن خودمم نمی تونستم خودمو تو عکس آخر پیدا کنم !!! :))
اون کینگ رو پاک کن، جاش بنویس مفلووک ! :)) :D

ممنون در هر صورت :D
پاسخ:
خوب دیگه استاد که جهان آرا باشه معلومه شاگرداش هم زرنگ می شن
:D
:D
چه حسی داشت موقع فکر کردن یک قیافه جلوی رویتون بود؟!!

عکس سوم اون مرده کی بود؟!! خیلی قیافه بامزه ای داره !!(چاق)
پاسخ:
اسمش Egorهست سوم شده جزو یکی از برترین های CFهم هست.
:D
بهتر شد کپچا برداشتی !!
به مگه میشه Egor  رو نشناسم... باهم یک مدت جیگری داشتیم تو سنت پترزبورگ
دیگه از وقتی اومدم ایران ازش خبری نداشتم

ولی به موهاش نگاه کن... اینی که من اشاره کردم بوره ولی ایگور ازدم سیاهه
porsidam, mige rang kardam
khodeshe
پاسخ:
منم همین سوال رو داشتم ممنون بر طرف شد.
:D
D:
  • امیر محمد زارع
  • محمد صادق چه طور جهان آرا را تو هدف قرار دادی تازه با اون فاصله اش!!!! 
    پاسخ:
    توسط سیستم های امنیتی و فوق پیشرفته تشخیص هویت!!!!  (-:
    :)))))))))
    لایک
    حرکت جالبی بود
    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی