المپیاد کامپیوتر

ترکیبیات,برنامه نویسی,گراف,الگوریتم , و کلا کامپیوتر

المپیاد کامپیوتر

ترکیبیات,برنامه نویسی,گراف,الگوریتم , و کلا کامپیوتر

المپیاد کامپیوتر

24 مین المپیاد کامپیوتر

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ب.ظ

بالاخره مرحه اول سال 1392 هم برگزار شد و خیالمون راحت شد.

به نظر بنده سوالا بیشتر مینیمم ماکسیمم گیری بود و اصلا از اون سوالای ترکیبیاتی قشنگ توش نبود.

میگن کف 30 در صد هست. اگه این طور باشه من دقیقا روی کف هستم. دعا کنید قبول شم جدی می گم.

سوالا با جواب تشریحی و گزینه های درست رو از اینجا می تونید ببینید:

http://www.inoi.ir/wp-content/uploads/problem-archive/1st-rounds/24/24_first_code2sols.pdf

امید وارم شما هم قبول بشین.

-----------------------------------------------------------

موفق باشد.

نظرات (۳)

سلام.
واقن سوالا عجیب بودن . من یه ساله شروع کردم و کلی هم استرس گرفتم برای امتحان و نتونستم خوب بدم . عجیبه چون هر دو سال قبل که اصن کامپ نخونده بودم میرفتم و با اعتماد به نفس هر دو سالم قبول شدم . امسال اگه قبول نشم باید برم سرمو بکوبونم تو دیوار :)
البت نمرم بالای 30 درصده 
  • غلامعلی حسینی بهجانی
  • سلام.
    وبلاگ بسیار خوبی دارید.

    شما با افتخار لینک شدید. اگر مایل بودید وبلاگ من رو با عنوان "اثر پروانه ای - برنامه نویسی حرفه ای سی شارپ" لینک کنید.
    متشکرم.
  • عرفان اقوامی
  • درود ................... نوروز مبـــــــــــــــارک!
    خاطرات خود را از سال 92 در بخش نظرات این مطلب بنویسید:
    http://parsisampad.blog.ir/1393/01/06/post77
    با سپاس فراوان 
    - مدیریت پارسی سمپاد -
    #پارسی سمپاد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی